از زمان هجرت هنوز بی نامم...فعلا

آخرین مطالب
  • ۹۵/۰۲/۳۱
    .

غ م

  غم را چه خوف از بیداد ! 

 

    وقتی می آیی به سراغم قلبم را میگشایم تا خوب جا بگیری و حسابی بنشینی طوریکه تا مدتها جایت هنوز گود افتاده باشد ...

  

       چه کنم که اصولا متاثر ترم از تو تا همزادت شادی!

   

                     شاید خلقتم اینگونه بوده و باید  یا شاید خَلقت کردم دانسته یا نادانسته...

   

 هرچه باشد این روزها عجیب مهمان شدی به کلبه متلاطم  احساسات من...

 

                خوش آمدی همانگونه که شادی خوش می آید.

 

          باید اعتراف کنم گاهی سیم اتصال دل به عقلی ! همان وقتها که به ته خط میرسی...

 

    ناگهان می آیی ..خروش میکنی ... جولان میدهی و تمامیت خویش را به نمایش میگذاری و بی باک داد و بیداد میکنی 


و رفته رفته  حین آرام گرفتن به عقل طعنه میزنی که 


بیدار شود وقتی بیدارشد دلداری اش میدهی و میگذاری تا بنویسد.


بنویسد تا ثبت شود بر لوح وجود.... تا محک بزند خویش را و خویشان را ...محاط را که محک زد . آرام میگیری و آرام میگیرد ..دل نیز


... آنگاه عقل و دل عزم میکند و آغاز . 


سیری نادرست یا درست که شده است همدم اکثر این شبهای من ...

  

   ای غم!..همدم من !  مبادا بیش از آنچه هستی بپنداری خویش را !  که ربّی دارم سخت.



  • سیّده ...

نظرات  (۲)

  • محمدحسین توفیق‌زاده
  • غمم غم بی و همرازِ دلم غم
    غمم همصحبت و همراز و همدم

    غمت مهله که مو تنها نشینم
    مریزا! باریکلا! مرحبا! غم!
    سلام
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی